Pruszków, Al.Wojska Polskiego 42b, tel. 22 290 66 90
Produkt dnia
Kasa fiskalna Posnet Bingo HS EJ Leasing serw24h
Kasa fiskalna Posnet Bingo HS EJ Leasing serw24h
1 436,00 zł 1 167,48 zł
szt.
Drukarka fiskalna Novitus DEON E Leasing serw24h
Drukarka fiskalna Novitus DEON E Leasing serw24h
2 535,00 zł 2 060,98 zł
szt.
Drukarka fiskalna Novitus BONO E Leasing serw24h
Drukarka fiskalna Novitus BONO E Leasing serw24h
2 756,43 zł 2 241,00 zł
szt.
Drukarka fiskalna Novitus DELIO PRIME E Leasing serw24h
Drukarka fiskalna Novitus DELIO PRIME E Leasing serw24h
3 088,53 zł 2 511,00 zł
szt.
Drukarka fiskalna Novitus HD E Leasing serw24h
Drukarka fiskalna Novitus HD E Leasing serw24h
3 309,93 zł 2 691,00 zł
szt.
Drukarka Fiskalna EPSON TM-T801FV raty, serw24h
Drukarka Fiskalna EPSON TM-T801FV raty, serw24h
2 324,00 zł 1 889,43 zł
szt.
Kasa fiskalna FAREX Bursztyn Plus E  Leasing serw 24h
Kasa fiskalna FAREX Bursztyn Plus E Leasing serw 24h
1 272,00 zł 899,00 zł 1 034,15 zł 730,89 zł
szt.
Kasa fiskalna FAREX Perła E Plus Leasing serw 24h
Kasa fiskalna FAREX Perła E Plus Leasing serw 24h
1 272,00 zł 899,00 zł 1 034,15 zł 730,89 zł
szt.
Kasa fiskalna Fawag Lite Leasing serw24h
Kasa fiskalna Fawag Lite Leasing serw24h
1 279,00 zł 1 039,84 zł
kg
Dotykacka system kasowy II Leasing serw24h
Dotykacka system kasowy II Leasing serw24h
4 303,77 zł 3 499,00 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Weź leasing w LeaseLink

Świadczone Usługi

Firma "Sowimex PPHU" Paulina Elert Sowimex - Tanie kasy i drukarki fiskalne Pruszków gotowa jest realizować szereg usług serwisowych związanych z naprawą i konserwacją urządzeń fiskalnych, sprzętu komputerowego i oprogramowaniu dla firm.

Usługi serwisowe świadczymy od poniedziałku do piątku

w godzinach od 9.00  do 17.00 (siedziba Pruszków)

w godzinach od 10.00  do 18.00 (filia Piaseczno)

lub inne po uzgodnieniu telefonicznym

 

  

Pomoc techniczna i serwis fiskalny dostępny całodobowo

pod nr tel. 505-09-69-90 *

 *Serwis całodobowy jest TYLKO i wyłącznie dla Klientów firmy "Sowimex", wszystkim Klientom którzy nie nabyli urządzeń w Naszej Firmie lub nie mają podpisanej "umowy serwisowej" prosimy o dzwonienie w godz. od 8.00 do 20.00 lub zgłoszenie SMS-em, to oddzwonimy).

 

 

 

Nasze usługi to przede wszystkim:

 

  • diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń sprzętu komputerowego, sprzętu fiskalnego, urządzeń peryferyjnych,
  • oferowanie sprzętu zastępczego na czas naprawy,
  • usuwanie problemów z oprogramowaniem magazynowym, księgowym i kadrowo-płacowym,
  • propozycje informatycznych rozwiązań usprawniających działanie firmy,
  • konserwacja sprzętu komputerowego i fiskalnego (kasy, drukarki, komputery i inne),
  • organizacja szkoleń dla pracowników i kadry kierowniczej,
  • dostarczanie materiałów eksploatacyjnych,
  • serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń fiskalnych i komputerowych,
  • szybki czas interwencji serwisu do max. 6 godz od momentu zgłoszenia awarii,
  • dostawy sprzętu i oprogramowania,
  • administracja systemami operacyjnymi / serwerami modernizacje komputerów.
  • sprzedaż i montaż urządzeń do monitoringu pomieszczeń wewnętrznych i zewnętrznych

 

 

     Serwis firmy nie ogranicza się tylko do napraw sprzętu komputerowego i fiskalnego. Jest przygotowany do wspierania Klientów przy konfiguracji i zarządzaniu (w tym zdalnym) systemami komputerowymi. W przypadku konieczności rozbudowy istniejącej infrastruktury informatycznej Klienci mogą liczyć na wsparcie merytoryczne i doradztwo w czasie podejmowania decyzji.

      Oferujemy możliwość podpisania stałej umowy serwisowej. Celem umowy jest stworzenie stałego nadzoru nad sprzętem komputerowym i fiskalnym który bez uciążliwych przestojów w eksploatacji posłuży Państwu w codziennej pracy. 


Zawarcie stałej lub okresowej umowy serwisowej gwarantuje Państwu : 

 

  • Stałą opiekę nad bezpieczeństwem danych,
  • Okresowe przeglądy i konserwację sprzętu komputerowego,
  • Okresowe przeglądy urządzeń fiskalnych,
  • Nadzór techniczny nad sprzętem,
  • Bezpłatny dojazd do Klienta,
  • Bezpłatną wymianę uszkodzonych części,
  • Sprzęt zastępczy na czas naprawy,
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji serwisowej sprzętu,
  • Gwarantowaną szybkość reakcji serwisu w przypadku awarii,
  • Stałą pomoc przez telefon.

 

 Z A P R A S Z A M Y   D O   W S P Ó Ł P R A C Y

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl