Pruszków, Al.Wojska Polskiego 42b, tel. 22 290 66 90
Produkt dnia
Kasa fiskalna Posnet Bingo HS EJ Leasing serw24h
Kasa fiskalna Posnet Bingo HS EJ Leasing serw24h
1 436,00 zł 1 167,48 zł
szt.
Drukarka fiskalna Novitus DEON E Leasing serw24h
Drukarka fiskalna Novitus DEON E Leasing serw24h
2 535,00 zł 2 060,98 zł
szt.
Drukarka fiskalna Novitus BONO E Leasing serw24h
Drukarka fiskalna Novitus BONO E Leasing serw24h
2 756,43 zł 2 241,00 zł
szt.
Drukarka fiskalna Novitus DELIO PRIME E Leasing serw24h
Drukarka fiskalna Novitus DELIO PRIME E Leasing serw24h
3 088,53 zł 2 511,00 zł
szt.
Drukarka fiskalna Novitus HD E Leasing serw24h
Drukarka fiskalna Novitus HD E Leasing serw24h
3 309,93 zł 2 691,00 zł
szt.
Drukarka Fiskalna EPSON TM-T801FV raty, serw24h
Drukarka Fiskalna EPSON TM-T801FV raty, serw24h
2 324,00 zł 1 889,43 zł
szt.
Kasa fiskalna FAREX Bursztyn Plus E  Leasing serw 24h
Kasa fiskalna FAREX Bursztyn Plus E Leasing serw 24h
1 272,00 zł 899,00 zł 1 034,15 zł 730,89 zł
szt.
Kasa fiskalna FAREX Perła E Plus Leasing serw 24h
Kasa fiskalna FAREX Perła E Plus Leasing serw 24h
1 272,00 zł 899,00 zł 1 034,15 zł 730,89 zł
szt.
Kasa fiskalna Fawag Lite Leasing serw24h
Kasa fiskalna Fawag Lite Leasing serw24h
1 279,00 zł 1 039,84 zł
kg
Dotykacka system kasowy II Leasing serw24h
Dotykacka system kasowy II Leasing serw24h
4 303,77 zł 3 499,00 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Weź leasing w LeaseLink

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 22 290-66-90.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@sowimex.pl lub telefonicznie: +48 22 290-66-90. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

  1. Z uwagi na sprzedaż wyłącznie dla podmiotów gospodarczych, zwroty zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów nie mają zastosowania.
  2. Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować wyłącznie po konsultacji ze sprzedającym.
  3. Urządzenia ufiskalnione (kasy fiskalne, drukarki fiskalne) i sprowadzone specjalnie na zamówienie klienta nie podlegają zwrotom.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl