Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Gestor nexo (licencja elektroniczna)
Opis
Klienci
- Wspólna kartoteka klientów z pozostałymi programami linii nexo.
- Wieloaspektowość klientów z podziałem klientów na standardowych i potencjalnych (mogą nimi być wszystkie instytucje, pracownicy oraz wspólnicy).
- Podział klientów na osoby fizyczne i firmy z indywidualnymi atrybutami oraz możliwość przekształcania w obie strony.
- Mechanizm przestrzegający przed dublowaniem klientów (sprawdzający unikalność NIP) - dane odnalezionego klienta można od razu wpisać np. jako oddział lub centralę lub można je wykorzystać do pracy.
- Możliwość określenia struktury organizacyjnej klienta (centrala i oddziały).
- Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta z uwzględnieniem iż jedna osoba może być przedstawicielem wielu firm.
- Możliwość zdefiniowania wielu adresów – w tym adresów dostaw oraz korespondencyjnych.
- Przydzielanie opiekuna lub wielu opiekunów klienta oraz aktywowanie i dezaktywowanie zastępstw opiekunów.
- Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta.
- Ewidencjonowanie dat jubileuszowych (np. urodziny, imieniny, data powstania) klientów
- Ustalanie preferowanych terminów kontaktu z klientem, oraz preferowanego sposobu kontaktu.
- Ustalanie relacji z klientem, w tym istotności.
- Ustalanie na jaki adres mailowy mają być przesyłane oferty.
- Ewidencjonowanie zgód na przetwarzanie danych klienta.
- Ewidencja zainteresowań klientów.
- Indywidualne parametry wydruków - można zdefiniować specjalne wzorce wydruków dla każdego typu dokumentu.
- Możliwość zdefiniowania szablonów klientów.
- Indywidualne cenniki dla klientów.
- Pobieranie i weryfikowanie danych klienta z portali: GUS, CEIDG, VIES, Portalu Podatkowego .
Działania
- Planowanie działań takich jak: zadania, spotkania, telefony, faksy, listy, notatki, rozmowy internetowe, wiadomości mailowe.
- Definiowanie działań cyklicznych (np. spotkania) z możliwością określania wyjątków, kiedy pomimo definicji działanie nie wystąpi.
- Delegowanie wykonania działań na wielu pracowników z wymianą informacji między nimi za pomocą komentarzy.
- Wiązanie działania z klientem lub klientami z możliwością oznaczania klientów obsłużonych oraz wynikiem per każdy klient.
- Możliwość automatycznego rejestrowania czasu poświęconego na wykonanie działań.
- Opcjonalne definiowanie akcji, które automatyzują wykonywanie zaplanowanych działań.
- Wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników).
- Rezerwowanie zasobów (np. samochodów służbowych, sal konferencyjnych) niezbędnych do wykonania planowanych działań.
- Określanie stopnia realizacji działań w procentach.
- Wiązanie działań z innymi obiektami systemu (w tym także z działaniami).
- Łatwe szybkie wprowadzanie danych na podstawie szablonów działań.
- Informator o działaniu prezentujący powiązania z innymi obiektami.
- Możliwość przypisywania asortymentu niezbędnego do wykonania działania i wystawianie dokumentów z tym asortymentem na podstawie działania.
- Tworzenie powiązań przyczynowo-skutkowych poprzez kontynuowanie działań w wiele nowych.
- Ostrzeganie o absencji (wpisanych w Ewidencji Czasu Pracy Gratyfikanta nexo) uczestników działania w planowanym terminie działania.
Zasoby
- Ewidencjonowanie firmowych ogólnodostępnych zasobów (np. pojazdy służbowe, sale konferencyjne, zestawy narzędziowe) z przypisaniem ich użytkowania do oddziału lub/i magazynu.
- Łatwe wprowadzanie danych o zasobach poprzez import danych z ewidencji pojazdów, wyposażenia i środków trwałych.
- Rezerwowanie zasobów powiązane/niepowiązane z zaplanowanymi działaniami.
- Możliwość czasowego wyłączenia z użytkowania (np. na czas remontu, naprawy).
Kalendarz
- Umieszczanie w kalendarzu zaplanowanych działań oraz procesów ofertowych.
- Dostępne widoki: miesięczny, tydzień roboczy, tydzień pełny, dzień.
- Mechanizm przypominania o zaplanowanych działaniach.
- Łatwe operacje zbiorcze w ramach jednego dnia.
Ofertowanie
- Dokument oferty przedstawiany klientowi. Proces ofertowy jako dokumentacja etapów postępu negocjacji.
- Bogate możliwości opisywania oferty: wydzielone informacje wstępne, końcowe, opisy wariantów, opisy pozycji oferty, możliwość załączania plików (biblioteka załączników).
- Realizacja ofert we wszystkie dostępne dokumenty handlowe sprzedaży (wymaga licencji Subiekta nexo) z możliwością ustawiania domyślnych typów dokumentów realizujących.
- Uwzględnianie w ofertach danych z cenników, promocji, możliwość wystawiania ofert w wielu walutach.
- Przypisywanie sugerowanych klientowi form płatności.
- Definiowanie zakresu czasowego obowiązywania oferty.
- Możliwość przedstawiania klientowi wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania z pełną historią.
- Opcjonalne zaangażowanie wielu osób w proces ofertowania z wymianą informacji za pomocą komentarzy.
- Śledzenie statusów procesów ofertowych z ewidencjonowaniem przyczyn ich niepowodzenia.
- Realizacja zatwierdzonych procesów ofertowych w dokumenty handlowe z ujęciem aspektu kosztów, zysku i uzyskanej marży.
- Planowanie działań powiązanych z procesami ofertowymi.
- Możliwość zbiorczego generowania procesów ofertowych w tym dla zestawu klientów.
- Wydruk progów cenowych w OE.
- Informator o ofercie prezentujący wszystkie powiązania dokumentu.
- Możliwość umieszczania oferty w treści e-maila, zamiast wysyłania jej jako załącznik wiadomości.
- Zbiorcze drukowanie i wysyłanie dokumentów e-mailem.
Klient poczty
- Odbieranie i wysyłanie wiadomości mailowych – obsługa protokołów SMTP, POP3, IMAP
- Obsługa hierarchicznych folderów wiadomości, synchronizowana z serwerem pocztowym (dla protokołu IMAP).
- Definiowanie wielu kont pocztowych z przypisywaniem uprawnień personelu do nich
- Automatyczne pobieranie ustawień kont podczas ich dodawania.
- Wysyłanie i odbieranie wiadomości na żądanie lub w określonym cyklu.
- Automatyczne wiązanie wysyłanych i odebranych wiadomości z odpowiednimi obiektami (np. z klientem na podstawie domeny przypisanej do klienta), opcjonalne dodawanie klientów na podstawie wiadomości.
- Tworzenie pojedynczych jak i zbiorczych wiadomości pocztowych.
- Korzystanie ze zdefiniowanych szablonów wiadomości wraz z elastycznym mechanizmem autotekstów dostosowujących treść wiadomości w zależności od kontekstu użycia.
- Sprawdzanie poprawności pisowni w treści wiadomości.
- Obsługa załączników do wiadomości oraz sprawdzanie na podstawie treści, czy użytkownik nie zapomniał wstawić załącznika.
- Obsługa reguł wiadomości.
- Eksport i import wiadomości w formacie eml oraz możliwość tworzenia szablonów wiadomości na podstawie wiadomości.
- Listy nadawców zaufanych i niepożądanych.
- Bezpieczeństwo - m.in. opcjonalne blokowanie zdalnej zawartości oraz skryptów zawartych w e-mailach.
- Wystawianie dokumentów na podstawie wiadomości pocztowej.
- Obsługa IMAP Idle.
- Zaawansowane wyszukiwanie wiadomości – możliwość szukania w temacie, treści, nazwie nadawcy, odbiorcy, klienta, załącznika.
Raportowanie
- Wiele raportów zgrupowanych według obszarów ich działania.
- Możliwość przetwarzania wyników raportów (np. tworzenie zestawów klientów).
Użytkownicy
- Definiowanie użytkowników systemu wraz z ustalaniem ich uprawnień do pracy operacyjnej.
- Definiowanie domyślnych zastępstw dla użytkowników.
- Określanie preferowanych godzin pracy.
Asortyment
- Możliwość przypisania szablonów działań do asortymentu, pozwalających na automatyczne. tworzenie działań gdy towar zostanie ujęty w wystawianym dokumencie wybranego typu.
- Przyporządkowanie asortymentu do wielu działów sprzedaży niezależnych od grup asortymentu, które zdefiniowane są w hierarchicznym słowniku.
- Jednostki miary - przeliczniki pomiędzy miarami są zdefiniowane jako licznik i mianownik ułamka zwykłego, co pozwoli zdefiniować takie jednostki jak 1/3.
- Jednostki miar posiadają indywidualną precyzję, którą można zmienić, wprowadzając miarę na dany towar; z jednostką w towarze związany jest kod kreskowy, opakowanie, gabaryty, czyli masa, objętość i wymiary.
- Opcjonalne definiowanie stanu minimalnego, maksymalnego i optymalnego dla asortymentu per wskazany magazyn.
- Obsługa zamienników.